عطر مای سوییتی

درباره عطر مای سوییتی بیشتر بخوانید: اگر بخواهم طراوت و لطافت طبیعت را بر روی تن و پیراهن یک دوست، یک معشوق و یک عزیز مهمان کنم، قطعاً بزم خود را با My Sweetie می آرایم. نمی توان شیفته و دلداده یاس رازقی بود و این عطر را دوست نداشت. نمی توان مشتاق شیرینی نرم و بی دلزدگی وانیل بود و از My Sweetie یاد نکرد.

My Sweetie

دلبر من..

اگر بخواهم عطر مای سوییتی را همچون یک اثر نقاشی بر روی یک بوم به تصویر بکشم، بی شک پس زمینه این تابلو سپید است. سپیدی که یادآور معصومیت روایح این عطر است. بی شک در پایین تابلو سبزه های تازه روئیده که مژدگانی تازگی هوا را می دهند کشیده شده و بوی گل های رازقی، زنبق، موگه و قدری رز در آسمان نیلی اطراف پراکنده اند. تازگی هوا شاید شما را یاد ترنج و لیمو بیاندازد. یادم رفت که بگویم پیش از این بارانی بر روی این منظره باریده بود و بوی نم چوب های خیس خورده بوی تازگی گل های پراکنده را در خود فرو می نشاند.

My Sweetie در لغت به معنای “دلبر من” است و این بهترین حالت و فضایی است که می توان به این عطر خودمانی و دوستانه اطلاق نمود. با این عطر راحت باش..

علی حبیبی عطرساز

برخی از رایحه ها: ترنج،علف لیمو، هل،آناناس، جاسمین، رز، یلنگ یلنگ، موگت، زنبق، نعناع هندی، چوب سدر، وانیل، چوب صندل، مُشک

توصیف کلی عطر: نسبتاً گرم، شیرین و کمی ترش، نسبتاً تند، تر و تازه، مرکباتی، گُلی، چوبی، وانیلی و مُشکی

عطر مای سوییتی